Skip to main content

Veel gestelde vragen

Is reserveren verplicht?

Nee zeker niet, maar het wordt wel aangeraden. Bel: 072 888 55 74 of reserveer gemakkelijk via de website.

Hoe werkt het 3-gangen menu?

Het 3-gangen menu stel je zelf samen. Kies een voor-, hoofd- en nagerecht van de kaart en stel zo jouw 3-gangen menu naar eigen wens samen.

Moet je een 3-gangen menu eten?

Nee, dat is niet verplicht. Het is wel het concept dat wij voeren en daar is alles en iedereen op ingespeeld. Ontspan en laat je eens lekker verzorgen. We hanteren een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding voor ons 3-gangen menu. Geniet ervan!

32,50 voor 3-gangen?

Ja, de kwaliteit van IJzer en dan toch 3-gangen voor 32,50 euro. Een aantal gerechten heeft een meerprijs. Bijvoorbeeld voor de tournedos rekenen wij een meerprijs, maar daar krijg je dan wel een heel lekker stuk vlees voor terug.

Waar komen onze producten vandaan?

De producten waar wij mee werken komen veel van lokale ondernemingen. Zo komt bijvoorbeeld ons vlees van ‘Weijdehoeve’ uit Heiloo, ons brood van ’t Oude Ambacht’ uit Schagen en onze groente van ‘Liefting’ uit Alkmaar. Onze producten worden vers en met passie bereid en dat proef je!

Wat zijn de mogelijkheden voor groepen?

Er is veel mogelijk. Denk aan dineren met een groep vrienden of borrelen met collega’s. Het vieren van een verjaardag, jubileumfeest of babyshower. Lees verder op onze …. pagina of neem contact met ons op. IJzer is een open zaak en bij te grote groepen kan er overlast voor andere gasten ontstaan, vandaar dat we iedere aanvraag toetsen.

Vegetarisch of veganistisch?

Zeker, we hebben een aantal vegetarische gerechten op de kaart staan en veganistisch is mogelijk op aanvraag. Onze kaart is een afspiegeling van de wensen van onze gasten. Weggooien is zonde en aangezien we vers werken, hebben we meer “hardlopers” op de kaart staan dan vegetarische gerechten. Laat je ons keukenteam zweten op een vegan geheel, prima!

Recensiebeleid?

Hoe hard we het ook proberen, helaas kunnen we niet iedereen tevreden stellen, ook bij ons gaat er weleens iets mis. We werken heel intensief met een leuk en gemotiveerd team 7 dagen per week om het jullie naar de zin te maken! Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, geef dat dan aan. Vaak kunnen we het probleem dan meteen oplossen. Leuke recensies zijn we heel blij mee. Minder leuke komen ook voor: stuur een mail, bel op of schrijf een recensie waar wij wat mee kunnen.

Wat zijn de sluitingstijden?

Afhankelijk van wanneer de zaak leeg is. Bekijk de homepagina voor de actuele openings- en sluitingstijden.